søndag 9. oktober 2011

Nå er det nok snakk...

Nå har jeg bestemt meg for at det er nok snakk. Nå har jeg snakket lenge nok om hvordan jeg bør eller skal trene, både mengde og kvalitet. I virkeligheten blir det oftest bare med snakket...Har mange unnskyldninger, men det er jo bare å dra på seg treningsklærne og komme seg ut.

Hvorfor blogge om den "dørstokkmila"? For min egen del så tror jeg at ved å vise andre at nå skal jeg trene mer riktig og strukturert så vil jeg nok føle mer på "presset" fra andre. I tillegg håper jeg at dette også kan inspirere andre til å ta kontroll over den tyngste delen av treninga, den første mila over dørstokken...

Dette blir en form for min treningsdagbok på nett (selvsagt har jeg Garmin i tillegg). Her kommer jeg til å legge ut treningsmål for kommende uke eller måned, resultater fra treningen samt fra konkurranser. Her kommer jeg også til å legge ut info om både gode og dårlige treningsopplevelser.

Jeg håper også at jeg kan legge ut litt informasjon om treningsutstyr jeg bruker og mine "tester" av dette. Er ingen utstyrsfreak, men liker å ha det som fungerer godt.

Hvorfor "Nok snakk"? Det er stjålet fra ordspråket til Anton Sport. Synes det passer godt for alle mosjonister. Nike har "just do it", men nå er det altså nok snakk fra min side...ute å løpe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar