tirsdag 1. november 2011

Utnytt tida!

Guttene mine er svært aktive, en på 8 år og en på 10 år. I kveld skulle de på "hiphop"-trening på Grendehuset. Selv hadde jeg svært lyst å stikke ute å trene, men det var regn i lufta, vått i terrenget og snart bekmørkt. Når alternativert ble husarbeid ble valget enkelt.

Guttene dro og jeg stod klar med offroad'en og lys på sykkelen. Jeg hadde en "stor" time på meg. Tok sikte på en rund opp ved Gullknapp, Bjornes, Granestua med innslag av deler fra Skagerrakrittet.

Det var bare så innmari HÆRLIG!


Treningstips:
Selv om det er mørkt, bruk briller med klart glass! Det er større risiko for å få noe på øyet når det er mørkt. Du ser ikke om det spruter og plutselig har du grus eller stein på øyet uten at refleksen i øyet har rukket å reagere. Er du riktig uheldig så kan du skade synet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar